Ten produkt nie jest już dostępny

Wędka Shimano Technium Sea Trout

OCENA:
4.5/5 (ocen: 13)

Shimano Technium Sea Trout to specjalistyczne wędzisko spinningowe, dedykowane specjalnie do połowu troci i łososia w rzekach, oraz w obrębie linii brzegowej morza. Zaprojektowanie tego modelu nie było proste – chcieliśmy sprostać wymaganiom wędkarzy, którzy łowią te szlachetne gatunki w różnych warunkach, na wielu europejskich łowiskach. Najważniejsza była więc praca i to, jak pod obciążeniem zachowa się blank. Nasz projekt...

czytaj więcej »

Model ciężar wyrzutowy [g] długość transportowa [cm] masa [g] ilość części [szt.] długość [cm] Dostępność Wysyłka Cena ℹ️
TECHST101 15-45 158 178 2 308 brak
brak
---
TECHST111 15-45 172 200 2 334 brak
TECHST91 5-35 142 149 2 276 brak
brak
---
TECHST96 10-40 149 160 2 289 brak

Zaprojektowanie tego modelu nie było proste – chcieliśmy sprostać wymaganiom wędkarzy, którzy łowią te szlachetne gatunki w różnych warunkach, na wielu europejskich łowiskach. Najważniejsza była więc praca i to, jak pod obciążeniem zachowa się blank. Nasz projekt zaczęliśmy więc od wybrania najlepszych komponentów do zbudowania tej wędki. Chcąc stworzyć możliwie lekki blank przy zachowaniu właściwej pracy i ugięcia, postawiliśmy na wysoki moduł mat węglowych XT100. Skorzystaliśmy również z naszej zaawansowanej technologii NANO, która pozwala wędce zachować właściwy poziom czucia. Kierunkowe maty węglowe zostają w niej nałożone jedna na drugą w układzie krzyżowym, co przekłada się na ogólną wytrzymałość, przy wykorzystaniu mniejszej ilości grafitu. Tym sposobem uzyskaliśmy lekki, smukły blank o dużej mocy, którego akcja Moderate-Fast idealnie wpisuje się w łowienie walecznych ryb łososiowatych. By zachować właściwą pracę wędki po uzbrojeniu, zdecydowaliśmy się zastosować antysplątaniowe przelotki Fuji Fazlite K-Type. Są one bardzo lekkie, a ich ramki zostały wykonane ze stali nierdzewnej, co gwarantuje długowieczność nawet, gdy codziennie narażone są na kontakt z morską wodą. Całości dopełnia solidny uchwyt kołowrotka naszego projektu oraz korkowa rękojeść – element obowiązkowy dla każdej klasycznej wędki trociowej.

Shimano Technium Sea Trout występuje w 4 wersjach, w długości od 2,76m do aż 3,37m, dając wędkarzowi szerokie spektrum zastosowania poszczególnych modeli. Dla przykładu, krótsze kije możemy z powodzeniem wykorzystać na niewielkich rzekach, podczas gdy modele dłuższe spiszą się świetnie podczas łowienia w morzu, gdzie odległość rzutu ma ogromne znaczenie. Szczytowa akcja i progresywne ugięcie sprawiają, że Technium Sea Trout amortyzuje heroiczne wyskoki walczącej ryby, utrzymując ją pewnie na haku.